Portugal KMS

Registriert
25.07.2002
Beiträge
303
Punkte Reaktionen
1
Website
Website besuchen
Heute habe ich folgende e-mail aus Portugal erhalten:

Dear Sir,

Many thanks for your 26th August letter.

Regarding the 2002 ANNUAL SERIES (commemorative Portuguese Euro sets for collectors) in BU and PROOF versions, we lament to inform that we are still waiting for legal support (a law by decree) which allow us to commercialize / to sell these sets. We also are still waiting for the approbation of the Numismatic Program for 2002. However, we suggest you to contact us on this subject in November of 2002.

In the meantime, we have for sale current Portuguese euro coins (new and that they had never circulated), which costs EUR 4,46 each set, plus postage, packed in a simple plastic bag, without designs.

Please kindly note that to buy coins directly from us you must pay in advance through postal order, cash or bank check addressed to INCM, S.A., inside an envelope. We do not accept credit card VISA.

Our address is:

INCM, SA
Commercial Department
Mrs. Isabel Torres
Av. António José de Almeida
1000-042 Lisboa
PORTUGAL

We will take this opportunity to enclose a list of commemorative coins in Portuguese Escudos that we still have in stock for sale.

<<Com.Portuguese Escudos .rtf>>


Many thanks in advance and if there are any difficulties please e-mail me conceicao.coimbra@incm.pt.

With best regards,

COMMERCIAL DEPARTMENT
Maria Isabel Torres
 
Die Infos decken sich mit denen die ich von meinem Tauschpartner aus Portugal bekommen habe. Er schrieb mir heute , dass die Sátze im November/ Dezember ausgegeben werden sollen.
 
Uncirculiete Eurocoins

4,46 Euro für einen Satz uncirculierte Portugal Euros hört sich gar nicht so schlecht an. Dann auch noch von der Prägestätte Portugals. Wenn kein KMS kommen würde könnten die eventuell grosse Wertsteigerung haben
 
Re: Uncirculiete Eurocoins

Original geschrieben von centeuromuenze
4,46 Euro für einen Satz uncirculierte Portugal Euros hört sich gar nicht so schlecht an. Dann auch noch von der Prägestätte Portugals. Wenn kein KMS kommen würde könnten die eventuell grosse Wertsteigerung haben


Lose, zerkratzt und in einem lumpigen Plastikbeutel ;)

Wertsteiergung vielleicht von 4,46 auf 5,17 € :D
 
Ich habe schon vor über einer Woche hier im Forum
geschrieben, dass ich diese e-m@il bekommen habe.
 
Zurück
Oben
Sie nutzen einen Adblocker

Sicherlich gibt es Seiten im Internet, die es mit Werbung übertreiben. Dieses Seite gehört nicht dazu!

Aus diesem Grunde bitte ich Sie, Ihren Adblocker zu deaktivieren. Danke!

Ich habe den Adblocker für diese Seite ausgeschaltet